Tjp9mgLryeJXitBMITCspm9yqHIXcaOTWeel9Pl4
Tjp9mgLryeJXitBMITCspm9yqHIXcaOTWeel9Pl4
Bookmark
HTML5 Sila Follow dan Klik button [X] untuk tutup Button Close

Jawatan Kosong di Permodalan Darul Ta'zim Sdn Bhd - 17 November 2023

Jawatan Kosong 2023 di Permodalan Darul Ta'zim Sdn Bhd | Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan ditawarkan untuk memohon jawatan kosong terkini di Permodalan Darul Ta'zim Sdn Bhd


Position:

1. PENOLONG KANAN 3 (PEROLEHAN & PENGURUSAN PENTADBIRAN)

Purata gaji RM2,000.00 hingga RM2,500.00 sebulan

Syarat Dan Kelayakan:

1. Warganegara Malaysia;

2. Memiliki kelayakan Ijazah Sarjana Muda dalam bidang Pentadbiran Perniagaan Pengkhususan Pengurusan Pejabat dan lain-lain bidang yang berkaitan yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada Institusi Pengajian Tinggi Awam (IPTA) atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya;

3. Mempunyai pengalaman kerja sekurang-kurangnya DUA (2) tahun di dalam bidang berkaitan;

4. Mahir berkomunikasi di dalam Bahasa Inggeris dan Bahasa Malaysia sama ada secara lisan dan bertulis; dan

5. Mempunyai kemahiran dalam pengurusan fail; dan

6. Mempunyai kemahiran dalam merancang, mengurus dan menyelaras perolehan yang meliputi urusan Bekalan/Perkhidmatan/Kerja secara Tender /Sebut Harga dan Pembelian Terus.


2. PENOLONG KANAN 3 (UNIT TEKNOLOGI MAKLUMAT)

Purata gaji RM2,000.00 hingga RM2,500.00 sebulan

Syarat Dan Kelayakan:

1. Warganegara Malaysia;

2. Memiliki kelayakan Ijazah Sarjana Muda Teknologi Maklumat, Sains Komputer  atau yang berkaitan yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada Institusi Pengajian Tinggi Awam (IPTA) atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya;

3. Mempunyai pengalaman kerja sekurang-kurangnya TIGA (3) tahun di dalam bidang berkaitan;

4. Mahir berkomunikasi di dalam Bahasa Inggeris dan Bahasa Malaysia sama ada secara lisan dan bertulis; dan

5. Mempunyai kemahiran dalam penilaian kerosakan dan penyelenggaraan komputer, sistem dan server; dan

6. Mempunyai kemahiran dalam mengendalikan perkakas, perisian dan rangkaian komputer.


3. PENOLONG KANAN 3 (TUGAS KHAS CSR & PROGRAM)

Purata gaji RM2,000.00 hingga RM2,500.00 sebulan


Syarat Dan Kelayakan:

1. Warganegara Malaysia;

2. Ijazah Sarjana Muda Komunikasi Dengan Kepujian dalam bidang Kewartawanan / Penyiaran, atau Ijazah Sarjana Muda Sains Sosial Dengan Kepujian atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya;

3. Mempunyai pengalaman kerja sekurang-kurangnya TIGA (3) tahun di dalam bidang berkaitan;

4. Mahir berkomunikasi di dalam Bahasa Inggeris dan Bahasa Malaysia sama ada secara lisan dan bertulis; dan

5. Berkebolehan dalam penulisan artikel / rencana / berita, mengendalikan peralatan produksi / pengambaran, membuat suntingan video / gambar, mereka bentuk grafik;

6. Mempunyai kemahiran dalam Penerbitan Video (mengendalikan kamera dan suntingan video) menjadi keutamaan


Makluman:

i. Permohonan untuk senarai kerja kosong di atas adalah melalui myfuturejobs. Oleh demikian, anda dikehendaki mendaftar terlebih dahulu sebelum memohon. Tutorial mendaftar dan memohon ada admin sediakan di sini

ii. Jika sudah mendaftar, anda bolehlah memohon jawatan kosong di atas dengan menekan link yang admin sediakan di bawah. Semoga anda diberikan rezeki oleh Nya untuk memperoleh pekerjaan yang diidamkan. Aminn..

Join Media Sosial Kami : Klik Sini

Close date : 22 Oktober - 17 November 2023




Jawatan Kosong di Permodalan Darul Ta'zim Sdn Bhd

Company Overview

Permodalan Darul Ta’zim (PDT) began operating on 16 December 1994 as a state investment holding company. PDT overarching role is driving equity holdings in various strategic investments and state initiatives that promotes competition. We are involved in sectors such as plantation, utilities, leisure & tourism, property development and oil & gas services amongst others. Our listed portfolio includes Ranhill Utilities Berhad. We bring a private sector perspective to public asset stewardship, transactions and corporate approaches in the state interest that is not otherwise readily available inside government. Our people are skilled, experienced professionals drawn from private sectors and the civil services. Together, we work on some of the most complex and demanding tasks across state government – promoting good governance of publicly owned businesses, supporting state government’s private sector participations and delivering orderly transactions that generate value for money. As the boundary between the public and private sectors is increasingly in focus, we provide the clarity of approaches and solutions that inform and translate the state government’s policy decisions into effective outcomes.